FAQ | Чести въпроси | Houseware

Доставки и куриери

1. Кой ще извърши доставката?

Всички доставки на продукти, поръчани от Houseware.BG се правят с курерски фирми. Работим с Еконт и Рапидо / Спийди/.

2. Цена на доставка

Цената на доставката е 4,99 лв. и е фиксирана за цялата страна.
Доставката е безплатна при поръчка на стойност над 50 лв.
За продукти над 20 кг. се заплаща такса.

3. Опция преглед и тест

Всяка пратка има опция преглед и тест. Можете да отворите пратката пред куриера и да я тествате преди да заплатите стойноста на поръчката.

4. Фиксирано време за доставка

Ако получавате поръчката си с Рапидо/ Спийди ще получите SMS с линк, от който можете да управлявате поръчката си, да я пренасочвате и да видите точния час за доставка.

Поръчка

Добавете продукта в количката, като натиснате бутона ДОБАВИ. Продуктът ще се добави в кошницата в горния десен ъгъл. Продължете да разглеждате и пазарувате - продуктът ще седи в количката. Когато искате вече да поръчате, натиснете количката. На екрана ще можете да видите детайлите за поръчката и цена за доставка. Натиснете ПОРЪЧАЙ. Ако имате направен профил, влезте с потребителско име и парола. Ако нямате такъв, ще трябва да създадете нов, като натиснете РЕГИСТРАЦИЯ. След като се ригстрирате. Трява да добавите адрес за доставка, метод на плащане и каква да бъде доставката - до офис или до адрес. След като финализирате поръчката, ще получите потвърждение за нея на пощата, която сте дали при регистрацията.

2. Искам фактура за поръчката си

За всяка поръчка, направена в houseware.bg можете да получите и фактура, като трябва да отбележите, че искате такава. Ако сте объркали данните за фактурата, моля свържете се с нас по телефон или по email.
Ако имате ПРОМО код, можете да го използвате, като го въведете при поръчката още на първата стъпка. Под путона ПОРЪЧАЙ има поле, където да въведете кода.
Ако ПРОМО кодът не се отразява в поръчката ви, причините може да са следните:
1. Срокът е изтекъл
2. Кодът е валиден за други продукти
3. Техническа грешка
Ако сте сигурни, че кодът е валиден, свържете се с нас на посочения имейл (office@sapirbg.com) или на телефон 02/923-80-80.

5. Искам да откажа направената поръчка

Винаги можете да се откажете от напарвената поръчка. Във вашия профил имате възможност да го направите, като натиснете връщания и след това отказ.

6. Искам да променя поръчката си

За да напарвите промени по поръчката, моля свържете се с нас на (office@sapirbg.com) или на телефон 02/923-80-80.

7. Къде е поръчката ми?

След като направите поръчката ще получите потвърждение по мейла за нея.

Връщане и гаранция

При дистанционна продажба имате право зда се откажете и върнете продукта в срок от 14 дни след поръчката. Продуктът не трябва да бъде използван и да бъде в ненарушена опаковка и търговски вид.
Всички ел. уреди са с 24 месеца гаранция.