FAQ | Чести въпроси

Открийте отговорите на най-често задаваните въпроси.

Доставки и куриери

1. Кой ще извърши доставката?

Houseware доставя своите пратки чрез куриерска фирма Спиди до техни офиси и до точен адрес.

2. Има ли такса за доставка и в какъв размер е тя?

Цената на доставката е 7 лв. и е фиксирана за цялата страна.
Доставката е безплатна при поръчка на стойност над 100 лв.

3. Имам ли опция за преглед преди заплащането на пратката?

Всяка пратка има опция преглед. Можете да отворите пратката пред куриера и да я прегледате преди да заплатите стойноста на поръчката.

4. Мога ли да получа пратката си в точно определен час?

Ако получавате поръчката си с Рапидо/Спиди ще получите SMS с линк, от който можете да управлявате поръчката си, да я пренасочвате и да видите точния час за доставка.

5. До колко време ще получа пратката?

След направена поръчка доставката се извършва до 2 работни дни, освен за населени места, посещавани по график и освен в периоди като Черен Петък или извънредни такива, които Houseware предварително обявява в магазина. Поръчки направени след 12:30 в делнични дни се обработват на следващия работен ден.

6. Къде ми е пратката?

Ако желаете да получите информация за точното местоположение на своята пратка, необходимо е да разполагате с номера на нейната товарителница. В случай, че не разполагате с такъв, може да се свържете с наш сътрудник, който ще ви го предостави и ще ви съдейства за да разберете точно къде се намира вашата пратка.

Поръчки и ваучери

1. Харесах си продукт, как мога да го поръчам?

Добавете продукта в количката, като натиснате бутона ДОБАВИ. Продуктът ще се добави в кошницата в горния десен ъгъл. Продължете да разглеждате и пазарувате - продуктът ще седи в количката. Когато искате вече да поръчате, натиснете количката. На екрана ще можете да видите детайлите за поръчката и цена за доставка. Натиснете ПОРЪЧАЙ. Ако имате направен профил, влезте с потребителско име и парола. Ако нямате такъв, ще трябва да създадете нов, като натиснете РЕГИСТРАЦИЯ. След като се регистрирате, трябва да добавите адрес за доставка, начин на доставката - до офис или до адрес и метод на плащане. След като финализирате поръчката, ще получите потвърждение за нея на пощата, която сте дали при регистрацията.

2. Ще получа ли потвърждение за направената поръчка?

Да, разбира се. Ако сте посочили имейл адрес в своята поръчка, ще получите потвърдителен имейл за извършената поръчка веднага след като я финализирате в нашия сайт. Освен това Houseware се ангажира да се свърже и с всеки клиент направил поръчка, посредством посочения в нея телефонен номер, в рамките на 1 работен ден за получаване на потвърждение за поръчката и уточняване на нейните детайли. В почивни дни и по време на официални празници това се случва в рамките на първия работен ден, а за периода на Черен петък - във възможно най-кратък срок.

3. Мога ли да получа фактура за поръчката си?

За всяка поръчка, направена в houseware.bg можете да получите и фактура, като трябва да отбележите, че искате такава. Ако сте объркали данните за фактурата, моля свържете се с нас по телефон или по email. 

4. Какво означава ПРОМОКОД и как мога да го използвам?

Ако имате ПРОМОКОД, можете да го използвате, като го въведете при поръчката още на първата стъпка. Под бутона ПОРЪЧАЙ има поле, в което да въведете кода.

5. Защо промокодът не се отрази в поръчката?

Ако промокодът не се отразява в поръчката ви, причините може да са следните:
1. Срокът е изтекъл
2. Кодът е валиден за други продукти
3. Техническа грешка

Условията за използването на всеки промокод могат да бъдат открити на получения имейл или в правилника на съответната действаща кампания, от която сте го получили. Ако въпреки изпълнението на условията за прилагане на ваучер, все още не се отразява в поръчката Ви, моля, свържете се с нас на посочения имейл (office@sapirbg.com) или на телефон 0889 420 545.

6. Мога ли да се откажа от направена поръчка?

Всяка направена поръчка може да бъде отказана, но е препоръчително това да бъде извършено възможно най-скоро след нейното заявяване. Нашият екип работи експедитивно и обработва голяма част от поръчките още на същия ден от регистрирането им и затова е важно да заявите отказ от направената поръчка своевременно. Във вашия профил имате възможност да го направите, като натиснете връщания и след това отказ.

7. Искам да променя поръчката си

За да направите промени по поръчката, моля свържете се с нас на (office@sapirbg.com) или на телефон 0889 420 545.

 

Връщане и гаранция

1. Имам ли възможност да върна закупен продукт?

При дистанционна продажба имате право да се откажете и върнете продукта в срок от 14 дни след поръчката. Връщането може да бъде осъществено, ако продуктът е в състоянието, в което е получен, в това число оригинална опаковка и всички съпътстващи го аксесоари (ако има такива).

2. Имат ли предлаганите продукти търговска гаранция?

Всички предлагани електроуреди от Houseware имат гаранция за срок от 24 месеца, с излючение на тези с изрично упомената по-голяма гаранция, както и електрическите мелници, за които се прилага 6 месечна гаранция. За продукти от категория Тенджери под наляганe и Соковарки също е валидна гаранция за срок от 6 месеца.

3. В кои случаи Houseware има право да откаже гаранция?

Гаранция не се изпълнява за дефекти, причинени от нецелесъобразно използване на продукта, наднормено натоварване или употреба в разрез с предписанията в инструкциите за употреба, гаранцията и техническите характеристики на стоката. Гаранцията на продуктите не покрива износване, случайни повреди или щети, причинени от неправилната употреба на продукта. Силно препоръчваме да прочетете внимателно инструкциите за експлоатация, за да гарантирате правилната употреба на уреда през целия период на ползване. Обърнете внимание, че 24-месечният гаранционен срок не се подновява при доставката на заменения продукт. Той важи от доставката на първоначалния продукт.

4. Получих продукт с дефект, липсващ аксесоар или функционална част. Какво да направя?

В този случай може да откажете да приемете продукта още при доставянето му от куриера. Ако сте пропуснали да разгледате подробно вече закупения продукт и откриете някакво несъответствие, трябва да се свържете с нас на посочените контакти, за да Ви информираме за процедурата по привеждане на стоката в съответствие.

5. Как да върна продукт?

За да върнете продукт или цялата си поръчка, е необходимо да се свържете с нас на посочените контакти: 0889 420 545 или office@sapirbg.com.

6. За чия сметка са транспортните разходи при връщане на продукт?

В случаите, в които полученият продукт отговаря на посоченото в сайта и не е дефектен, транспортните разходи са за сметка на получателя. В обратния случай, когато продуктът е с наличен дефект или цялостта му е нарушена (липсват части, аксесоари и др.), транспортните разходи са за сметка на Houseware. Когато клиентът желае да замени даден продукт с друг, без той да е дефектен, транспортните разходи и за двете посоки се поемат от него.

7. В какъв срок мога да очаквам възстановяването на сумата, заплатена за даден продукт?

Houseware ще Ви възстанови заплатената за даден продукт сума не по-късно от 14 дни след получаването на продукта обратно в нашия склад. Стандартно възстановяваме сумите по банков път.